vasárnap

Takarót varrok

A barátnőimel elhatároztuk, hogy varrunk egy barátság takarót. Mindenki varr 2 blokkot barátnőnként, azt eljuttatjuk egymáshoz, és amikor az összes blokk ott van mindenkinél, abból össze tudja mindenki állítani a saját takaróját. Mint utóbb kiderült, nem mindenki volt olyan lelkes, vagy időközben valami fontos dolga akadt némelyikőnknek, úgyhogy egyenlőre úgy állunk, hogy én szinte indenki blokkját megcsináltam, elküldtem, viszont én még egyet se kaptam. Miközben a blokkokhoz ötleteket szereztem, egyre több blogban kirándulva egyre több mintába szerettem bele. többek között ebbe a LeMoyne star elnevezésűbe. Azon kaptam magam, hogy egyre több blokkot varrok belőle, amikből akár egy takarót is összehozhatok, úgyhogy elhatároztam, hogy varrok egy takarót. Azelőtt még soha nem varrtam ekkora darabot, úgyhogy most, amikor már a bélelés, és a letűzés van soron, szenvedek is vele. Mivel a képek fordított időrendi sorrendbe kerültek be, és most nincs türelem átrendezni, ezért mindenki rakja magának sorrendbe lécci.












Nem igazán forgok patchworkos körökben, ezért lehet, hogy nem mondok újdonságot:
a takaró alábéleléséhez ugye nem feltétlenül szükséges valami extra minőségű anyag, viszont már mindennek olyan ára van, hogy ha nem lennék olyan mindent saját kivitelezésben szerető valaki, akkor jobban megérné készen megvenni amit elképzeltem, úgyhogy örültem, amikor rájöttem, hogy az IKEA-ban kapható olcsóbb ágyneműket szétszedve nagyszerű alábélelő anyagot kapok fillérekből. Az IKEA-ban egyébként is szívesen szerzek be olyan dolgokat, amihez a saját kezem munkáját hozzáadva egyedi tárgyakat, ajándékokat tudok létrehozni.
A takaró jelenlegi állapotáról, és a végkifejletről még írok, de most meg kell ebédeltetnem a családot.

Ancsa

Nincsenek megjegyzések: