szerda

Család

Két tini lányom van az egyik 14 a másik 16 éves. Mindketten gimibe járnak. Személyiségi jogaikat tiszteletben tartva, nem mutatok róluk olyan képet, amiről felismerhetőek. Mivel a nagyobbikról olyan képem nincs, amin rajta van, de mégsem felismerhető, ezért ez még mindíg csak a kicsi. És az ő sportja az apja nyomdokain járva. Hátvéd. Azt az energia többletet, ami benne van, szinte mind erre áldozza, és az én mentális leamortizálásomra. Sajnos a tanulásra már nem is marad belőle. (az energiából)
Mielőtt bárkiben felmerülne. Nem. Nem féltem. Az a közel 5-10 kg-nyi védőfelszerelés, ami rajtuk van, sokkal nagyobb védettséget biztosít a sérülések ellen, mint mondjuk egy kézilabdás, vagy tornász esetében. Szinte soha nem fázik meg (kivéve, amikor a tavaszvégi időszakban leengedik a jeget, és csak száraz edzések vannak, de idén ez is elmaradt)
Munkában (kék mezben):
Nemzeti színekben:


Ebből szerintem világosan látszik, hogy "meg vagyok én áldva"!

Nincsenek megjegyzések: