szombat

Bár korábban már kifejtettem, hogy nem lennék ellene forma bontó karácsonyfának, valójában ilyen lett idén. Bár a kép közel sem adja vissza a csodálatosságát.
Idén a tavalyi türkizt egészítettük ki barnával.

A Facebookon olvastam egy gondolatot, miszerint az illető barátnője minden otthon fellelhető karácsonyfa díszt feltesz a fára, mert azok a díszek, amik lemaradnának szomorúak lennének. Unokahúgom erre kifejtette, hogy, ha én ilyen elvek szerint díszíteném a fát, akkor fa nem is kellene hozzá, mivel úgysem látszana ki a díszek alól. Puff! Pedig már elindult a vezérhangya.

Ja?! Egyébként készült egy minimál DIY karácsonyfa talp takaró szoknya, ami a képen is látszik, ha jobban megfigyelitek. Konkrétan egy nagyon olcsó fehér polár takaró, ami az alább bemutattottak szerint kör alakúra lett vágva ... Díszítést nem kapott (pom-pomokat szerettem volna, de beláttam, hogy ezzel potenciális áldozattá tettem volna a karácsonyfát, gengszter kismacskánk számára)

További boldog Karácsonyt!

Nincsenek megjegyzések: