kedd

Pakkom jött


A minap felnéztem a Panduro webáruházába - amikor a baba takaróról szóló popsztot írtam - hogy a felhasznált anyag linkjét be tudjam szúrni a bejegyzésbe. Észre kellett vennem, hogy a nekem tetsző anyagok egy része akciós. Értekeztem Imola barátnőmmel, hogy esetleg meg tudná e nekem rendelni,  vagy járnak e arra felé (Svédország) mostanában. Az egyeztetést követően meg is rendelte nekem. Gondoltam majd egyszer el is jut hozzám, ha máskor nem, jövő nyáron, mert annyira nem volt sürgős, hogy a tetemes posta költséget bevállaljuk. De a szerencsés véletlen úgy hozta, hogy éppen látogatóban volt Imoláéknál egy másik barátnője Magyarországról, aki haza repítette nekem ezeket a kincseket. Ma reggel randiztam vele, és már a kezeim közt is vannak. Azt hiszem már tudom is, hogy mit varrok belőle.
Hálás köszönet Imolának,és a barátnőjének is!



Nincsenek megjegyzések: