csütörtök

Kekszpiramis

Igen! Valóban sütiforma, majd a hangszórót postázom a helyes válaszért! :-)

Ilyen sütit lehet vele csinálni. (kép forrása: http://azila.gportal.hu/gindex.php?pg=16163385)
Leginkább lakodalmas süteményként híresült, el, és én már régen szerettem volna egy ilyen formát. Vasárnap a debreceni kirakodós vásáron egy árúsnál találtam. Persze meg kellett vennem, sőt az unokatesóm kedvét is meghoztam a vásárlásra.
Amikor tegnap keresgéltem a neten, több receptet is találtam, nekem a meggyes a favorit, de azért gonolom mindegyikre sort fogok keríteni. (egyébként ugyan ezt, vagy legalábbis hasonló formát el lehet érni a citromfacsaró negatív üregével is, bár, hogy abból milyen módszerrel szedem ki a sütit, arra nézve gyakorlati tapasztalattal nem rendelkezem :-)
Néhány ilyen típusú recept:


Úgy látom innen több kipróbálásra érdemes receptet is levadászhatunk!

Nincsenek megjegyzések: