csütörtök

Kicsit eltűntem ...

Először is megmutatom, hogy a karácsonyi kaktuszom dacolva az én tevékenységemmel, amit a virágaim karbantartása címén művelek, mit tudott produkálni:
 Építkezés idei utolsó nagyobb projektje a vége felé közeleg. Leendő nappalink szalagparkettázásával tegnap este 10 kor eljutottunk abba a fázisba, hogy már csak a szegő léceket kell feltenni, úgyhogy a lakás összes helyisége (fürdőszobán kívül) burkolatot kapott, le lett festve, a dolgozó szobám már be is lett bútorozva (nem nagy kunszt, varrógép, asztal, komód, meg a cuccaim)
 És a drágaszágaim:
 Végre mosogatógép tulajdonos lettem! Igaz, hogy funkcióját még egy darabig nem fogja ellátni, mivel szükség lenne a konyhaszekrényre amibe bele kell építeni, de már maga a birtoklása is örömmel tölt el.

Karácsonyi készülődés részeként a már félkész állapotában mutatott tálam:


Nem vagyok maradéktalanul elégedett az eredménnyel, de most valahogy nem sikerült jobban.

Anyukámnak szánt takaróval is történtek már további munkálatok (alkatrészeket szabtam ki), talán ma este már a varrógépemet is használni tudom, hiszen már csak 37 nap van Karácsonyig!

2 megjegyzés:

Luca írta...

Szépek lesztek!
Ez a karácsonyi kaktusz valami gyönyörű. Nem is láttam még ilyen színűt.

ancsapancsa írta...

Írtam választ! Hova lett?

Szóval: karácsonyi kaktusz hálás növény, szegénynek pedig nem sok dolgot kellene meghálálnia, de ugyanezt a mutatványt húsvétkor is meg szokta ismételni. Szerintem pedig nem ritka a színe :-O Norvégiába biztos nem jutott belőle :-)