szombat

Hozzánk költözött egy angyalka

Szarvas Mici blogján mindíg ámulattal szemlélem azokat a bájos mesebeli lényeket, amelyeket plüssbe öntve létre hoz. Most, hogy Heni lányom névnapja következik be nemsokára, ezért a tettek mezejére léptem, és rendeltem Micitől egy ilyen angyalkát. Tegnap nem tudtuk elhozni a postáról, de ma elszaladtunk érte. A kocsiban mondtam neki, hogy bontsa ki, mert az övé. Amint az angyalka kikukucskált a selyepapír alól (megjegyzem a selyem papír színe is harmonizált angyalkánk színeivel) Heni majd kiugrott a kocsiból, annyira tetszett neki. Mintha nem is a 17. évét taposná. Nevet még nem adott neki, de gondolom valami ütős, frappáns nevet fog kitalálni.

Köszönjük Mici!

2 megjegyzés:

Luca írta...

Nem tudom mi történik itten. De eltünt megint az éjjel írt hozzászólásom. Már tegnap is így jártam. Lehet a google-n csinálnak valamit éjfél után???
Azt irtam, hogy fantasztikus édes az angyalka. Én is akarok egy ilyet....:))

ancsapancsa írta...

Én is jártam így mostanában egy párszor. Többek között Mici blogján sem tudtam megjegyzést hagyni.

Mici! Köszönöm a "kis"lány nevében! :-)