péntek

Ajánlok valamit ...

Éveken keresztül megszállottan decoupageoltam, ez idő alatt rengeteg barátot szereztem, aki legalább annyira, mint én, vagy még nálam is nagyobb elhivatottsággal űzte/űzi ezt a hobbit.
Ilyen barátnőm Boda Gabi. Azóta neki sikerült ezt a hobbit hivatássá avanzsálni, aminek nagyon örülök. Együtt működve a hazai "szakmában" egy másik "névvel" Sólyom Gabival egy 3 napos kreatív hétvégét szerveznek Egerben. A program szerint elkészítendő tárgyak, a készítés során alkalmazott technikák, mind nagyon érdekesek, még egy olyan gyakorlott decoupageoló számára is, mint én vagyok (azt hiszem 4-5 év után szerénytelenség nélkül állíthatom ezt magamról). Tehát én ott leszek, és őszintén ajánlom mindenkinek, aki érdeklődik ez iránt a technika iránt. Mivel a jelentkezők létszáma nem korlátlan, ezért érdemes mielőbb jelentkezni, ha részt szeretnél venni ezen a programon.
A képre kattintva eljuttok Gabihoz, ahol bővebb infót találtok, és jelentkezhettek nála.

Nincsenek megjegyzések: