szerda

A repedező paszta, és a 3d por esete a konzerv dobozzal

Amikor az ember lányának macskája van, és még ráadásul kutyája is, amely házi kedvencek hajlanak az inyencségre, sok-sok konzerv doboz termelődik. Ha hősnőnk ráadásul igyekszik az ökológiai lábnyomát minél kisebbre szorítani, akkor ugye szelektíven gyűjti a keletkező hulladékot, ehhez a konzerv dobozokat elmossa, mielőtt bedobná a szelektív hulladékgyűjtőbe (ezen azért szoktam merengeni, hogy mi okoz kisebb környezet károsítást, ha a hulladék elmosására mosogató szert és csapvizet használok, vagy koszosan dobom ki. Még nem jutottam eredményre). Ha már elmosogatta a fémdobozt, elkezdi sajnálni, hogy ki kell dobnia, végül úgy dönt, hogy ez az övé, megvette, megettette belőle a macskát, kutyát, elmosogatta, megdolgozott érte, fenéket fogja kidobni.
.....és a dobozok gyűlnek,
....család komolyan elmereng, nem kéne e anyát megvizsgáltatni valami elmeszakértővel
... és akkor anya igenis megmutatja, hogy a hulladék igenis érték.
... és megalkotja ezt:


Még van egy kevés ecsetem, arra még készül néhány hasonló .... ö ö ö ... valami, de hogy a többi dobozzal mi lesz????

2 megjegyzés:

Bogi írta...

Nagyon tuti! :)
Maximum a többiből "virágcserép" lesz. :D

Névtelen írta...

Látom nem csak én vagyok mániákus gyűjtögető :D.Világosabb színbe is csinálj egyet az még tutibb,nagyon jó ötlet.Gratulálok nagyon ügyes vagy!