szerda

Eltüntem

Elnézést kérek mindenitől akinek hiányoztam. Nem volt különösebb oka, csak nem igazán volt mit megmutatnom. Nap közben dolgoztam (azt a tevékenységet értem ez alatt, amiért a fizetést kapom), a barátnőmön, és a lányomon kitört intenzív kutya sétáltatási lázhoz asszisztáltam, így estére már elfáradtam. Egyébként kötöttem is, de elbontottam. tehát nem volt semmi látványos amit érdemes lett volna mutogatni.
Hogy ez a bejegyzésem se maradjon képek nélkül, ezért mutatom, hogy a kertben milyen változások történtek:
 Paradicsomaimnak már csak egy kis napozás hiányzik, méretük már korrekt koktél pari méret


 Körömvirág:
 Kedvenc levenduláim:






 Lobélia és mézvirág. Nagyon szeretik egymás szomszédságát.
No ígérem, hogy összekapom magam, és nemsokára valami újat mutatok.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Jó, hogy jelentkeztél. A paradicsomok tényleg méretesek. Remélhetőleg most már jön a pirosító napocska.
Szépek a virágok.

mibolyka írta...

Szépek a fotók.
Nagyon rendes a kutyusotok, hogy mindezt békén hagyja.
Mi lett a "lógatott" paradicsommal?