hétfő

Kert és tavaszi fáradtság

Úgy tűnik kitört rajtam a tavaszi fáradtság- Egész nap ide-oda lézengtem. Biztosan nem segített az sem, hogy reggel esett az eső, délután esett az eső. Kora délután viszont volt néhány óra, amikor sütött a nap. Gondoltam, hogy kihasználom a napsütést, és készítek a kertről néhány képet.
A paradicsom töveim közül hárman már pici parik vannak.

 A körömvirág virágzás előtt:
 Menta illata bódító:
 Paradicsomtövek szépen erősödnek:


 Egy videón láttam fejjel lefelé lógatott paradicsom töveket. Előnye, hogy nem kell őket kötözni, és helyhiány esetén is könnyen megvalósítható a kertész vénánk kielégítése. Próbaképp én is készítettem 3 kísérleti példányt. Majd beszámolok az eredményről.
 Ő paprika tő:
 Próbáltam művészi fotókat készíteni szeretett levenduláimról:









Mint látható, inkább kevesebb, mint több sikerrel.



 Meggy még nem érett meg.
 Rufi a teraszról szemlélte erőlködésemet.

Szép hetet kívánok mindenkinek!

3 megjegyzés:

Luca írta...

Gyömyörű Rúfusz! Imádom a pofájukat, amikor így figyelnek.
Én is nagyon szeretem a levendulát. Veszek is minden évben több tövet, de nem sikerül átteleltetnem. De most talán jó helyre ültettem.
Szép a kerted.

mibolyka írta...

Nagyon jó kis hely a kertetek.
A videót én is láttam, kíváncsian várom a fejleményeket.
A kutya tündéri!
A levendula nálam nem marad meg, sajnos.

ancsapancsa írta...

Köszi!
Levendula nekem már többedik évnyi kitartó próbálkozás után kezd bokrosodni, a telet is szépen átvészelte, de amennyi pénzt én már levendulára költöttem.... :-)