hétfő

Közös varrás újabb elkészült blokkjai

Nos. A hétvégén erőt vettem magamon, és 4 újabb blokkot varrtam meg az elmaradásom törlesztéseként.

A Jákob lajtorjája,


Log kabin

Kaleidoszkóp

Hollow cube

És az ananász

Ez öt. Ebből is látszik, hogy valahogy elfelejtettem számolni.
Ennek másik ékes bizonyítéka, hogy a kaleidoszkóp kiszerkesztésekor is vétettem egy kis hibát, ennek folyományaként egyrészt kétszer olyan hosszú csíkokat szabtam (mondjuk a hiba javítása miatt ez még szerencse is), másrészt kisebb lett a blokk, mint amekkorára terveztem. Így még egy csíkot varrtam a "feleslegesen" kiszabott csíkokhoz (így meg kicsit nagyobb lett, mint kellett volna, de sebaj, majd a takaró összeállításakor szenvedek a különböző méretű blokkokkal. Megérdemlem.
Így már csak 3-al vagyok elmaradva.
A vihar a tengeren, az íves varrás, és a kézi applikálás feladatok vannak még hátra. Remélem hamar behozom a lemaradásomat.

1 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon tetszenek ezek a varrási technikák ! Ilyenkor mindíg sajnálom hogy miért nem szánom már rá magamat hogy kipróbáljam?:-))