vasárnap

Ajándékok, melyeket a postás hozott :-)

Az internet egyik tagadhatatlan előnye, hogy az ember olyan ismeretségeket köt, melyeket a világháló nélkül nem lett volna módja. A közös érdeklődési kör sok embert hoz össze a világ minden tájáról. Ilyen ismerősöktől barátoktól kapott ajándékaimat mutatom meg:

Szappanos barátnőimmel már második éve ajándékozzuk meg egymást a klasszikus névhúzásos módszerrel.
Az én ajándékom ez a kézzel vászonra festett kép,

 és ez a szappan, az ajakápolóval:
 Andi szintén a szappanos társulatból való, tőle húzástól függetlenül kaptam ezeket a szappanokat:
 Hopp Mónikától kaptam ezt az olló (és kézimunka eszközök) tartót, és a másik két varrt karácsonyi díszt.
Bonyhádról kaptam ezt a mikulás virágot, a hozzá tartozó sablonnal, vele is a közös varrás során ismerkedtem meg.
Szívet melengető ajándékok ezek. Nagyon örülök nekik!
Ezúton is köszönöm!

2 megjegyzés:

Hopi-Patch írta...

Mert megérdemled!

Boldog Karácsonyt!

Nora írta...

Mindig úgy festek, hogy az illetőre gondolok, akinek a kép készül. Most is így volt, a háttér kifejezetten rád ill. a hobbidra utal. Mivel a patchwork kis darabkákból készül, így ezt a technikát választottam a háttér festésénél. És azt tudod, hogy a pillangó a változást szimbolizálja? Pozitív változásokat és nagyon boldog új évet kívánok!