kedd

Idén utoljára még egy kis krea

Adott ugye gyermek átfestett szobája. Annak színe hasonló kék, mint a blogom háttérszíne. Bútorok majd barnák lesznek. Ez a két szín fog dominálni a szobában.
Tegnap bevásárlás közben a L.dl-ben kezembe került 3 darabos 25×30 cm-s feszített vászon. Eszembe jutott, hogy készíteni kellene neki egy 3 db -ból álló faliképet ezekkel a színekkel. Ugyan kiderült, hogy a 3 db kép nem passzol az ő terveibe, de egy felfér a falra a betervezett polcok közé. Így hát szabadon próbálkozhattam.
A vásznat barnára festettem, és a kedvenc sablonommal igyekeztem minél változatosabb mintákat elérni.
Ugyan a minta sablonnal lett előrajzolva, de ecsettel "pingáltam"
Az egyik képnél egy Martha Stewart festéket használtam (nekem ez tetszik jobban)

 A másiknál country kéket (pentacolor). A gyereknek ez tetszik jobban. Az ő szobája, tehát ez lesz a nyerő, a másikra már a kicsi lecsapott.
A harmadik vászon idén már fehér marad. :-)

Mindenkinek nagyon jó szórakozást kívánok Szilveszter éjszakára, majd az elkövetkező 2014. évre szívből kívánok minden jót!



Nincsenek megjegyzések: