csütörtök

Blue stars takaró

Az egész azzal kezdődött, hogy vettem egy sablont
Ezzel készítettem egy próba blokkot:
Majd arra gondoltam, hogy beépítem egy takaróba. A takaró blokkjainak két közös nevezőt terveztem. A kék szín minden árnyalatát, és valamilyen csillag (vagy arra hajazó) mintát, de szándékosan minden blokk különböző technikával készült.

 A drezdai tányért is a 22,5 fokos sablonnal készítettem:

 Odáig vetemedtem, hogy terveztem egy saját mintát is:
Amikor ezeket a blokkokat összeállítottam, keletkezett egy belső blokk, aminek a mérete még messze nem érte el a takaró végső méretét:
Ezt a belső blokkot különböző technikával készült bordűrökkel kereteztem:

Majd kapott egy széles sötétkék keretet:
A takaró jó nagy 200 × 240 cm.
Kézzel tűzöm.

A takaró tűzése jelenleg 3/4 részben van kész. Pár napon belül várható a végkifejlet, amit azonnal mutatok, amint bekövetkezik.
A témában született bejegyzések a cimkefelhőben a blue starts cimke alatt található.
Tavaly előtt Karácsonyra már varrtam egy hasonlóan véletlenszerűen csillagos takarót a nagyobbik lányomnak:

Igaz, hogy ezek a csillagok egységesen le moyne star mintával készültek, csak a méretük eltérő. Készülésének fázisairól persze készültek bejegyzések. 
Azóta ez a takaró nyugdíjba is vonult, mivel a leányzó kapott egy nagyobb ágyat, amire ez a takaró már túl kicsi.


2 megjegyzés:

Luca írta...

Ancsa, gyönyörű a kék csillagos takaród már így is.
Heni takaróját nem tudod megnagyobbitani? Vagy nem is gondoltatok rá?

ancsapancsa írta...

De már gondoltam rá, de bontani nem nagyon szeretek, tehát ehhez a munkához jó nagy adag elszántság kell, ami jelenleg nem igazán a fő jellemzőm.