kedd

Tipródás

Ugye eljutottam addig, hogy a takaró fedlapja már csak egy széles szegőt igényelt. Igen ám, de milyen színű legyen az a szegő?! Én alapból barnára gondoltam, mert ezt a szín kavalkádot valahogy kordába kell terelni. Otthon nem volt akkora mennyiségű barnám, ami elég lett volna egy széles kerethez, ezért amikor úgy adódtak egyéb dolgaim, hogy a Nyugati közelében át kellett vennem valamit, akkor úgy intéztem, hogy beszaladok a Szív-Wool-Text Kft. boltjába. Sajnos közbe jött, hogy jó kis dugó miatt csak néhány percem volt a válogatásra a zárásig. A patchwork anyagok egyrészről sajnos, másrészről szerencsére kiárúsítás alatt vannak. Azért sajnos, mert a készlet sajnos erősen kimazsolázott, de azért még találni jókat, és azért szerencsére, mert 1000.- Ft alatt van az áruk / méter. Sajnos olyan barnát nem találtam, ami tetszett volna, volt viszont egy kék, amiből végül is vettem 3 m-t (ennyi volt az össz belőle), meg még vettem 2 másik féléből fél-fél métert (csak mert ennyiért a hülyének is megéri, pláne nekem). Haza érve végül is a kék anyagot mégsem gondoltam jónak a takaróhoz, barna ugye nem volt, szóval nem voltam előrébb.

Végül is Gulyás Andinak volt egy olyan tanácsa, hogy maradjon a keret is törtfehér. Kattogni kezdtek a fogaskeretek, lelki szemem előtt láttam, hogy egy széles szegőben elszórtan még néhány liba.

Alig vártam, hogy haza érjek. A taki kapott egy keskeny zöld keretet, ezzel bezárva a körbe "repülő" libákat, és rávarrtam egy szélesebb törtfehér csíkot a két oldalához (naná, hogy a törtfehér anyagom sem elég), hogy a fejemben látott tervet kipróbáljam.

Végül is úgy döntöttem, hogy nem lesz az úgy jó. Elég lesz a sima törtfehér széles szegő. Persze a most felvarrt szegő meg nem elég széles, úgyhogy azt le kell bontanom (majd felhasználom valamihez), de már látszik, hogy jó lesz így. (Kivéve, ha mégis máshogy döntök) Fő a határozottság!



Nos így állok a takaró, meg én.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Igen, jó lesz így. Nagyon sokat emelt a keskeny zöld csík is rajta és jól néznek ki vele a bezárt libák.
Szeretem ezt a tört fehér anyagot.

ancsapancsa írta...

Én is szeretem.