péntek

Hahó!

El vagyok tűnve. Tudom.
Idő, energia, és ihlet hiányban szenvedek.

Néhány hete a nagy svéd bútorárúházban megküzdve lányaimmal, vettem két kicsi szív alakű keretet. Lányaim szerint minek, szerintem meg ennyiért a hülyének is megéri (pláne nekem) 3-400 Ft volt.

Tegnap hirtelen felindulásból neki estem.
Ez lett belőle:
Eredetileg ilyen volt (a fehér):
Ha már homár, legyen kövér alapon megmutatom, a keretben lévő képet is.
18 éve készült. Még nem digitális géppel. Be kellett szkennelni.
Ilyenek voltunk.
Megjegyzem egy kis büszkeséggel, ez a ruha, ami a képen rajtam van, a mai napig megvan, de a kép készítését követően tapasztalható térfogat növekedésem miatt nem hordhattam. Pár hete a kezembe akadt, miközben rámolásztam. Felpróbáltam, és láss csodát! Jó rám a ruha. Ennyit a paleoról. Én mindenkinek csak javasolni tudom.

Nincsenek megjegyzések: