kedd

Karácsonyra készülődve :-D ...

.... na jó, látom én is, hogy ez már fanatizmus, de más megközelítésből viszont inkább előrelátás. Nézőpont kérdése.
Mondom, hogy mi volt:
A lényeg az, hogy az ünnep után a Tesco drasztikusan leárazta a megmaradt karácsonyi dekorációt, díszeket, girlandokat, csomagoló anyagokat, szatyorkákat stb.
Én pedig egy náthás állapotból kifolyólag hajnali ébrenlétemet kihasználva 6 órakor elzarándokolván ebbe a műintézménybe észleltem ezt az örömteli eseményt.
Hogy érzékeltesem:
Ezek a 3 db-os csomagok 74.- Ft/ csom  voltak. (mögöttük a kék, és a barna dízsek a jelenlegi díszek a fán)


Persze nem csak 1-1 csomaggal vettem!

További beszerzéseim:
Ezek 199.- / doboz dobozonként 15 db gömb

igaziból szebb lila, de nem tudtam jobban fotózni
 Ezek: 199.- / doboz

koszorúk 149.- / db A gyertyatartós valamivel drágább volt.
Jó, Nem a legigényesebbek, de feljavíthatóak.
Ráadásul volt egy 1000.- Ft-os kuponom is.
Beláthatjátok, hogy nem hagyhattam ki ezt a lehetőséget.
Nos idén év végén ezek a díszek egy másik bejegyzés szereplői lesznek.



Nincsenek megjegyzések: