péntek

Adventi láz indul

Pár napja félre tettem a szappankáimat, és új őrület uralkodott el rajtam.
A karácsonyi díszek, dekorációk alkotása.

Hungarocell koszorú alap, rengeteg (de tényleg rengeteg) termések, ragasztó pisztoly tetemes mennyiségű töltelékkel, teflon ujjak, néhány óra szabadidő (persze éjjel) Ezek kellettek hozzá:
Időrendileg ez a "karácsonyfa" volt az első. Adott volt egy hungarocell kúp, amit évek óta kerülgetek. Pathcworkos fát akartam csinálni belőle, de végül nem boldogultam vele, ezért félre tettem. Most úgy érzem nagyon szépen sikerült hasznosítanom.
 Ez tulajdonképpen a tavalyi asztaldíszünk, csak kicseréltem a gyertyákat, megigazítottam néhány termést, díszt, kapott néhány új elemet, de alapjaiban nem változott sokat.
 Együtt a kollekció:
Még tervezek néhány gömböt is ezzel a technikával, mert nem bírom abba hagyni.
Hétvégén barátokkal adventi koszorú készítés lesz programon, azt is mutatom majd

2 megjegyzés:

Luca írta...

Gyönyörű dolgokat csináltál. Egyik szebb, mint a másik.

ancsapancsa írta...

Köszönöm! Nekem is nagyon tetszik.