péntek

Márpedig nekem ilyen táska kell!


Így hát kezembe vettem az ügyet.
Egyenlőre az egyik hölgy kivitelezésén dolgozok. Még nincs készen, így is hajnali fél kettőkor feküdtem le.
Az alkatrészek a helyükön:
Majdnem minden alkatrész eltisztázva, még a margaréta szirmai lehet, hogy részletesebb kidolgozást kapnak. A lepke még egyáltalán nincs eltisztázva, hiányzik a hímző szál meghímzése, a tűpárna baba arca, a hímző keret, a kalap szalgja, de azárt már látható, hogy egész jó. Valószínűleg ez lesz a másik hölgy a táskán, bár az arányok miatt még azon a képen nagyítok. Sajnos a vágykeltő képen a másik hölgy nem nagyon látszik, ezért kénytelen vagyok egy másikat választani. Egyébként sem az a cél, hogy tökéletes másolatot alkossak.



1 megjegyzés:

Saci írta...

Nekem is, nekem is!!!! Nagyon ügyes vagy!!! Hozzad el jövő héten, hogy megtapogathassam! :-)