csütörtök

Megrendelés

Nagy tisztesség ért! A nagyobbik kislányom rendelt tőlem egy táskát. Nők nem kellenek rá, ezért más mintán agyalok.

Közben a barátnőim közül több is lecsapott az alább bemutatott tatyóra, úgyhogy azt is varrnom kell. Mivel elég munkás darab, ezért munka mellett esténként szabva varrva, aplikálva ez minimum 3 nap. A prototípus kipróbálásra is került, hogy a nálam elsődleges szempontnak a praktikumnak is megfelel e. Eddig 5-ös. Minden kéznél van benne, nincs kutatás, hogy hol a kulcs, hol a pénztárca, hol a bankkártya ....

Esténként, napközben munka mellett, ebédidőben lopott percek alatt a neten való kutakodás közben találtam egy patchworkos blogot, benne néhány olyan új csillag minta, amit eddig nem ismertem. Már viszket a tenyerem, hogy kipróbáljam, ezenkívül van egy ötletem decoupage témában is, illetve a mai bevásárlásom alkalmával vettem fonalat, mert eléggé el nem ítélhető módon a LIDL-ben azt is lehet kapni, így a zsömle, és a kifli, mellé befurakodott 3 gombolyagból álló fonalcsomag. Ilyen, de nem ebben a színben:

Hát ez is macerálja a fantáziámat, úgyhogy úgy látom a kreatív énem, most nagyon túlteng bennem.

2 megjegyzés:

Luca írta...

Hú, Ancsa most aztán tobzódhatsz alkotásilag. Nagyon jók ezek a fonalak!

ancsapancsa írta...

Képzeld, hogy szenvedek a kötésével. Valahogy nem annyira tetszik mint gombolyagos állapotában elképzeltem.