hétfő

UFO

Volt egy UFO-m azaz befejezettlen valamim. Tulajdonképpen ez volt az első Tilda babám, de félkész állapotban félbe hagytam. Bár eredeti minta alapján készítettem a könyvből, nekem olyan aránytalannak tűnt. A lányaim el is nevezték Zsiráfnak, és a titömése sem tetszett, nem volt tömő anyagom, és vattával tömtem ki, ami nem volt jó. Valahol olvastam, hogy IKEÁs párnák töltőanyaga nagyon megfelel a célra, úgyhogy azóta már én is azt használom, és tök jó, meg olcsó is.
Kb 3 hónapig hánykódott szegény Zsiráf szem, haj, ruha nélkül, hol a komód fiókban, hol a padláson (mert majdnem végzetesnek bizonyult az arányaival szemben táplált ellenszenvem).
Hétvégén mindíg én vagyok aki legelőször felkel, és amíg a többiek fel nem ébrednek, valami csendes tevékenységet kell végeznem. Na, vasárnap a Zsiráf alkatrészeire bontásával, bélés kiszedésével újratöltésével foglalkoztam. Aztán takarítás, kertészkedés, ebédfőzés. Ebéd után meg befejeztem Zsiráfot. smink, haj, ruhát varrtam neki. Egész jó lett. A keresztségben a Lizzy nevet kapta (Elizabeth Bennet) Mivel a könyben Jane Austin ihlette ruhát kapott.Most előkelően üldögél a CD tartó álványon, és már nincs bajom az arányaival.

1 megjegyzés:

Luca írta...

Szuper lett Lizzyke!