csütörtök

Ikeában voltam

Nem volt különösebb célom, de a méterárú részen sikerült jól bevásárolnom.
A hibás, értékcsökkent turkálót éppen feltöltötték, úgyhogy derékig benne voltam a tárolóban, és sikerült is néhány olyan anyagot vennem, amit nem valószínű, hogy egyébként megvettem volna.
Például ebből az anyagból, egy akkora rész volt, amekkorát pirossal bekereteztem 290.- Ft-ért (50 cm)
meg ebből 40 cm 230.-ért:
Vettem egyszínű piros Lendát, fehéret, csak mert annyiért nem volt szabad otthagyni, nyers pamutvásznat, kék-fehér csíkosat, kék-fehér kockásat, piros-fehér kockásat, pinket a fenti virág mintáshoz... ezúton is szeretnék elnézést kérni a pénztárnál mögöttem álló hölgytől, amiért miattam a pénztáros hosszasan szüttyögött, a leértékelt papírok leoperálásával, majd feltűzésével a saját papírjára, majd a gépbe való beolvasásával, nem tudtam, hogy ez ilyen hosszú folyamat, egyébként, felajánlottam hogy  majd én leszedem az anyagokról a rátűzött értékcsökkentes papírt, de nem akarta engedni. Szóval bocs! Tegnap este a virágos, és a rajzos elindult a bevásárló szatyorrá való átlényegülés folyamatán (nevezetten: kiszabtam), de sajnos esténként már olyan kevés időm van a saját kreaságaimra, hogy több lépcsőben tudom véghez vinni az elhatározásaimat.

Nincsenek megjegyzések: