hétfő

Farsangi buliba vagyunk hivatalosak

Kb. 1,5 hónapja tudjuk, illetve mivel ez már a 4. ilyen hagyományos bulija a baráti körünknek, ezért nem meglepetés, de persze a családom szeret mindent az utolsó percre hagyni. Olyan szinten, hogy a mai napig nem volt biztos, hogy mi leszek. Javasoltam a Charlie angyalait de apa elvetette mivel nem rendelkezünk 43-as tűsarkú cipővel. (paróka lenne) Felmerült még a Star wars is mint csoportos jelmez lehetőség. Persze én lettem volna a Leia hercegnő, Apa lehetett volna a Han Solo, de ez sem tetszett neki. Inkább takarítónő lesz. Valahogy sokkal jobban szeret magából hülyét csinálni. Ezért egyéni jelmezeink lesznek, én Szabadság szobor leszek (a new york-i)(ha nem kell egész este feltartanom a fáklyát, még kényelmes is, könyv akad a polcon) Úgyhogy megfelelő zöld anyagért fel kell kutatnom a környéket. A további kellékek miatt az internetről tájékozódtam
Valószínűleg ezzel egész héten elbíbelődök, úgyhogy ne várjatok :-)




Nincsenek megjegyzések: