csütörtök

Nincs miről írnom

Nincs miről írni. Nem igazán történik semmi, esténént másnapra főzök rendszerint, így alkotásokra sem jut idő (alkotásokra.... phh nem szeretem ezt a szót, na mindegy)

Ezért most is egy dal, aminek a szövege megfogott. Tetszik. Nincs aktualitása. Csak úgy.



Maradnék (dalszöveg)

Alszom, mert nem jössz már
És úgy sincs más, ki mellett magam vagyok
Önmagam vagyok
Vártam, de nem hívtál
Csak eszközként tekintesz rám, mert hagyom
Mert mindig hagyom

Tudtam jól, hogy más a cél
Már az első kérdésnél
De a válaszod nélkül nem megyek
Naívan, mint egy kisgyerek
Maradnék, még maradnék

Valaki remél, valaki csak él
Nem talállak úgysem másban
Hidd el, bármerre is jártam
Valaki remél, valaki csak él
Nem talállak úgysem másban
Hidd el, bármerre is jártam

Lépnék, csak engedj el
Hisz mennem kell, de kulcsom nálad marad
Még nálad marad
Ébren, de álmodnék
Hisz úgyis más, kiben megláttad magad
Megláttad magad

Miért volt más a cél
Már az első kérdésnél?
Tudnom kell, mi az, mit itt hagyok
Válasz nélkül úgysem indulok
Maradnék, még maradnék

Valaki remél, valaki csak él
Nem talállak úgysem másban
Hidd el, bármerre is jártam
Valaki remél, valaki csak él
Nem talállak úgysem másban
Hidd el, bármerre is jártam

Veled jó, veled még olyan egyszerűen szép
Csak tudnám, hol tartunk.
Hisz üres minden papírlap
Írnék rólunk mindennap
Míg itt vagyunk, míg itt vagyunk

Valaki remél…
Forrás: http://spmusic.hu/dalszoveg_olvas/83




Nincsenek megjegyzések: