vasárnap

6. feladat katedrál ablak

Hétfőn kaptuk meg a feladatot. Katedrál ablak. Fúú! még nem csináltam ilyet.
Ez egy kézi varrásos technika, ami alapvetően nem a szívem csücske, arról nem beszélve, hogy nem éppen anyagtakarékos, de 1 blokkról lévén szó, ez mondjuk nem olyan fontos szempont, anyag éppen van elég itthon. Viszont nem boldogultam vele. És nem csak elméleti síkon. Volt egy próba darabom, de nem tetszett. Végül szerencsére az egyik tagja a csoportnak mutatott egy gépi módszert, ami első látásra szimpatikus volt. E szerint ma este neki estem, és meg is csináltam olyanra, amivel én is elégedett vagyok már. Még az sem kizárt, hogy egy párna erejéig viszonyba keveredek ezzel a mintával.

A csillagos anyagnak története van. Valamiért szükségem volt 2 cm-s szivacsra 1 éve, és a legegyszerűbben (és legolcsóbban) úgy tudtam hozzájutni, hogy  az egyik hyper-super nagyáruházban vettem két db ülőpárnát, ami még le is volt értékelve a karácsonyt követő időszakban a minta aktualitásának elmúlása okán. a huzatot természetesen lefejtettem a szivacsról, és gondosan eltettem, jó lesz még valamire felkiáltással. És tényleg. most tényleg hasznát láttam.


együtt a blokkok

Rongyos, cefnis dobozom ilyenkor jó szolgálatot tesz
Csíny letudva. Várom a következő feladatot

2 megjegyzés:

Luca írta...

Ancsa, nagyon szép lett! És pazarul mutatnak a blokkjaid egymás mellett. Nekem meg kell csinálnom kisebben a drezdait, hogy le tudjam fényképezni egymás mellett....
A csillagos anyag nagyon klassz.

Anyinyóka írta...

Nagyon szép lett! Én a kézi variációval csináltam, de nem vagyok maradéktalanul elégedett a végeredménnyel.