kedd

Díjat kaptam

Tulajdonképpen nem is egy, hanem két kedves olvasomtól.
Mrs Same és Banyabutikos Adritól.
Nagyon köszönöm nekik.
A díjjal járó teendők:
- Köszönd meg a díjat, akitől kaptad.           Köszönöm szépen!
- 7 dolgot írj magadról                                  Igyekszem
- Küld tovább 15 bloggernek, akiket kedvelsz és értesítsd őket.

1. A kreativitás átszövi az életem minden területen.
2. Szeretem az állatokat.
3. Szeretem a családomat.
4. Nem szeretek főzni.
5. Szétszórt vagyok
6. Nagy szívem van, ha adok szívesen teszem, de ha valaki visszaél ezzel a tulajdonságommal, az egy életre kiesik a pixisből
7. Makacs vagyok

Ezek jutottak eszembe először.

Akiknek én továbbadnám ezt a díjat:

Luca barátnőm,
Bryell barátnőm
Andi barátnőm
 mert szeretem őket

Továbbá:
Anyinyóka
Tiffanylda
Laurendilla
Kacatéria

Mert hasonló dolgok érdekelnek, és mindíg szívesen olvasom a blogjukat

Szívesen adnék még, de már megelőztek:
Lustanyunak
Mert a blogját olvasva a könnyeim is potyognak a röhögéstől, ami az utóbbi időben erősem rámfér.


Később folytatnám a sort, de most vár a munka!



4 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Köszönöm Ancsa, nagyon kedves tőled, hogy rám - is - gondoltál!:) Amikor értesítettél erről épp akkor reagáltam egy másik blogpajtásnak, aki szintén ezt a díjat küldte el!:))) Köszönöm és nézz be hozzám, mert én megváltoztattam ezt a "játékot", kíváncsi lennék a véleményedre!

DekoRárium írta...

Köszi Ancsa:))

Luca írta...

Ancsa köszi, hogy mindig gondolsz rám :))

Anyinyóka írta...

Szia Ancsa!
Gratulálok neked! És nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám.