kedd

A hétvégén hirtelen kitört rajtam az alkotói láz.
Elsőként egy balesetet szenvedett papírzsebkendő tartót részesítettem elsősegélyben, majd átalakítottam, mégpedig az idei első munkám kiegészítőjeként, ugyanazzal a színnel festettem és ugyanazzal a papírral díszítettem. majd hozzá illő szalvétatartót is készítettem.
Nem nagy szám, hacsak azt nem vesszük figyelembe, hogy hónapok óta szinte semmit nem készítettem. 
Jobbnál jobb képeket sikerült készítenem róluk:




Majd a barátnőm kérésére egy IKEA-s éjjeli lámpát hoztam romantikusabb stílusba. (ebből még egyet kell majd készítenem) 


Szintén megcsillogtattam fantasztikus fotós tehetségemet, amiért elnézést kérek mindenkitől.

1 megjegyzés:

Luca írta...

Örülök, hogy végre kibillentél a holtpontról.
A fényképezés időnként nem megy.... Én is szoktam vele szenvedni.