kedd

Ajándék Lucának

Most, hogy már rutinná vált a trükkös fényképezőgép kártya beolvasás, megmutatom, hogy mit készítettem Luca szülinapjára. Múlt hét vasárnap (tehát két napja) meglátogattak bennünket, jó nagy traccspartit csaptunk. Szerencsére a férjeink is nagyon jól kijönnek egymással, így ők is jót beszélgettek.
Így személyesen át tudtam adni az ajándékot, és nem kellett postáznom Norvégiáig, végig izgulni az egészet, hogy oda-ér, nem ér oda, ha odaér, épségben megérkezik e stb...
Nos. Miután Luca varrni tud, és a posta miatt sem kellett olyan témát választanom, ami nem sérülékeny, ezért a párnahuzat most csak ötlet szinten merült fel. Valami olyat akartam, aminek funkciója van, használni lehet. Végül egy papírzsebkendő tartót készítettem neki.

A rózsás szalvéta még elől volt, ráadásul Luca szereti a rózsát (és a többi virágot is persze), benne is voltam a lámpák miatt a rózsás hangulatban, így jól összerózsáztam neki :-)



Végül igazi romantikus darab született.

Luca! Használd egészséggel!

1 megjegyzés:

Luca írta...

Ancsa, most olvastam csak ezt a bejegyzésedet. Mi is nagyon jól éreztük magunkat nálatok.
A papirzsepi tartó meg gyönyörű! Mégegyszer nagyon köszönöm.