szerda

Amíg nem tudtam blogolni..

... addig sem tétlenkedtem. Hónapokkal ezelőtt kért meg egy régi ismerősöm, hogy születendő gyermeke számára (illetve a baba szobájának berendezéséhez ) varrjak egy falvédőt. A falvédő küllemével, színével kapcsolatban határozott elképzeléseik voltak, így az ötlet nem az én érdemem. Tegnap este (éjjel) sikerült befejeznem. A felfüggesztéshez rejtett füleket kapott, így akár takaróként, vagy hempergő szőnyegként is használható (ha mégsem kerülne fel a falra)






 A képeket tegnap éjjel készítettem, így a fényviszonyok + hatalmas fotós tehetségem miatt a színek nem igazán adják vissza a valós színeket.
Remélem tetszeni fog a megrendelőmnek!

Más:
Pár hete egy fél szemmel már régen észlelt terméken akadt meg a szemem:
 Eddig nem foglalkoztam vele, de egyszercsak megvilágosodtam. Eddig magát a terméket (mármint a cukrot) láttam, amire nekem nem volt szükségem. Azonban most észre vettem a csomagoló anyagot! az üveg tégelyt. Hiszen ez akár sorba rakva a konyhapolcon, liszt, cukor, kávé stb... dekoratív tárolására is alkalmas, sőt dekupázs alapnak sem lesz utolsó. Csak a cukor fogyna már el belőle! Szerencsére ebben nagy segítségemre vannak kollégáim, akik (férfiak lévén) rettenetesen édesszájúak. Mióta ki lett téve a pultomra, naponta többször is felkeresnek. :-)
A méret miatt tettem mellé a kerámia almasütőmet, de centiben kifejezve a magassága ~ 20 cm


3 megjegyzés:

Luca írta...

Nagyon aranyos lett a falvédő. Biztosan tetszeni fog a megrendelőnek!
Nekem is vannak ilyen üvegeim. Kettőben Vanda orchidea gyerekek növöget..... Arra is nagyon alkalmas.

ancsapancsa írta...

Reméljük! :-)

Endy oldala írta...

A megrendelőnek nagyon nagyon tetszik!!!:D,;-)