szerda

Nem bírom magamban tartani :-)

Ugye a blogom olvasói előtt nem titok, hogy részt vettem egy közös varrásban, amit Hopp Mónika indított.
A játék a finisben van, az összes blokk feladata ki lett adva, a játékban résztvevők egy része már meg is varrta a takaróját, egy másik része még csak a fedlapot, és a béleléssel, tűzéssel foglalkozik, egy másik része a lemaradását próbálja behozni, szóval dolgozunk rajta.
Én a magam részéről a tűzéssel lennék elfoglalva, ha egyéb dolgok nem jönnének közbe mindig.
Az elkészült takarókat Mónika blogján lehet megnézni.

Mikor megkaptuk az utolsó feladatot, felmerült az ötlet, hogy viszonzásképpen a csoport tagjai varrhatnának Mónikának 1-1 blokkot, amiből ő egy barátság takarót állíthatna össze magának emlékül.
Az ötlet maradéktalanul tetszést aratott, és az elmúlt hetekben azzal voltam elfoglalva, hogy ezt a titkos projektet koordináljam. Nagyon felemelő élmény volt, ennyi ember közös munkája, hozzáállása 1 cél érdekében. Nem csak az országból (az ország minden tájáról), de a bolygó túloldaláról, Európa különböző országaiból is érkeztek blokkok. Végül múlt héten szombaton adtam az összegyűlt blokkokat postára, ami a hét elején érkezett el a címzetthez. Lélegzet visszafojtva lestük a reakciót. Hétfőn semmi, kedden semmi. Már kezdtem pánikba esni, majd mikor ma reggel benéztem az e-Malijeimbe, ott volt a levél, amit Mónika írt. Persze nagyon örült neki, szerintem minden érintett a könnyeit nyeldeste, miközben olvasta.
Szóval 62 db blokk készült, ebből 56 db rajtam keresztül érkezett Mónikához. Szebbnél szebb munkák.
A blokkokról készült képeket megnézhetitek a kollázsra kattintva.
Ez a pár hét megmutatta nekem, hogy nem veszett ki még az emberekből az összefogásra való készség, és bebizonyosodott, hogy adni jó (néha jobb, mint kapni)

8 megjegyzés:

Monika írta...

Amikor még jártam foltvarró csoportba, voltak közeli évek,amikor három társnőnk lett rákos.Nekik varrtunk Szeretet-takarót,így el tudom képzelni,hogy milyen csodás lehetett ez a közös ajándék-varrás. Csodás!!!!!!

mibolyka írta...

Ancsám! Gratulálok.

Luca írta...

Nem csodálom, hogy nem tudtad magadban tartani. Nagyon jó érzés volt megvarrni is és olvasni is Mónika levelét.
Mégegyszer kösz Ancsa, hogy kitaláltad, megszrvezted, lebonyolitottad! :)

ancsapancsa írta...

Mammka! Az még ennél is megindítóbb lehetett!

Ibolya! Köszi! Én csak szerveztem.

Luca! Most jól lebuktattál, hogy én találtam ki :-)

mibolyka írta...

Na ugye, hogy ugye? :)

Ági írta...

Köszönöm/ köszönjük a munkádat! Klasszul szervezted, ügyesen bonyolítottad le :-) Örülök, hogy így részese (csak egy morzsányit) lehettem Mónika örömének!
Ági

beszand írta...

Csak szélesen mosolygok, ha erről olvasok! :))

Álomjáró-Bozsomati írta...

Nagyon jó volt örömet szerezni! Köszönjük a lebonyolítást!