vasárnap

Rakott krumpli

Imádom! Gyerek korom nagy kedvence. Egészen addig, amíg a sors össze nem hozott a férjemmel, nem ismertem élő embert, aki ne szerette volna. Szerintem az univerzumban nincs több ilyen krapek, és én pont Ő hozzá mentem feleségül. Ritkán készítem, egyrészt mert a teremtés koronája nem szimpatizál az ötlettel, másrészt elég sok panccsal jár. Ma két verziót készítettem, az igazi kolbászos tojásos verziót, és egy kisebb jénaiban sonkás-tojásost. Vendéget is hívtam, a gyerekkori nagy barátnőmet, akivel rajongásunk a rakott krumpli iránt a mai napig töretlen.
Bár lassan már 20 éve külön háztartást vezetek, de anyukám rakott krumpliját soha nem sikerült reprodukálnom az Övé verhetetlen. Azért az enyém sem rossz, de anyué világbajnok.
Még holnapra is maradt 1-1 adag. Már alig várom a holnapi ebédidőt! :-)  

1 megjegyzés:

Luca írta...

Én is szeretem