kedd

Szülinap, vendégek, avagy egy kis gasztro

Kedves vendégeink voltak a hétvégén, és ezzel egyidőben bekövetkezett nagyobbik kislányom szülinapja is.

Igazából Imoláék miatt túl sokat nem főztem, velük csak keresztbe hosszába végig rohantuk a várost. Én Imolával méterárú boltok kínálatát mustráltam, a fiúk autó témában járták be Tolnát-Baranyát.
Este meglátogattuk a Kisrigó vendéglőt, bár majdnem késve értünk oda. Pár éve találtuk ezt a helyet, én nagyon szeretem, nagyon hangulatos kis hely, a vendéglő gyakorlatilag az erdőben van, és az esetek nagy részében inkább kora délután szoktunk elmenni, a lányok szülinapján, de idén a Barbi szülinapja kimaradt, tekintve, hogy Apa kishijján kitörte a bokáját pont akkor, de a Heni szülinapján nem akartuk kihagyni, viszont már csak este sikerült oda érnünk. Mint a helyszínen megtudtuk, este 8-ig  vannak nyitva, mi kicsivel előtte értünk oda, de ennek ellenére mégis meg tudtunk vacsorázni, szóval szegény személyzet túlórázott miattunk. Én nagyon tudom ajánlani a vendéglőt annak, aki a természetet szereti. Pilisszentlászlón található. Nem lehet eltéveszteni, mert a főúton ki van táblázva. Annak idején mi is úgy találtunk rá a táblák alapján, pedig nem is kerestük, csk kiváncsiak voltunk, hogy milyen étterem lehet az erdőben.
Képeket most nem készítettünk, nem is a kedvenc kültéri részünkön ültünk le, tekintve a hidegre, és a sötétre, de a google segítségével mégis mutatni tudok a helyről képeket. Majd jövőre jobban rákészülök a fotózásra.

Imoláék szombaton a délelőtti piacozás után távoztak köreinkből, én pedig neki láttam a nagy családi kör részére a szülinapi vasárnapi ebéd előkészítéséhez.
A menü a szokásosan háziasszony gyilkos rengeteg ételféleség és mennyiség.
Volt húsleves,

 hagymakrém leves,

aszaltszilvával, sajttal, sonkával töltött, rántott karaj, és mustáros tarja,

rizi-bizi,

muszaka,

és vásárolt eszterházi, és stefánia torta
Ezzel az ebéddel mintegy a nyarat is elbúcsúztattuk, és minden kiskorú és az 1 db érettségi előtt álló immár (1 éve) nagykorú őszinte gyászba is borult a másnapi iskola kezdés miatt.


4 megjegyzés:

Gabryella írta...

Guszták! Főleg az az elején! Az miazéshonnanvan??? :))

ancsapancsa írta...

Az egy eper torta, és a Hotváth cukrászdából van. A külsején tojás hab van rásütve. Nagyon finom.

Luca írta...

A képeket elnéve, most már sajnálom, hogy eljôttûnk :)Szuper jól néznek ki a kaják.
Nagyon jól éreztûk magunkat nálatok.

ancsapancsa írta...

:-) Én mondtam, hogy maradjatok!