péntek

Nagy KÉK

Kész a fedlap. Nem mondom, hogy nem jojózik a szemem, mert igen.
Valahol olvastam, hogy egy quilter megszámolta, hogy a takarója hány darabból állt össze. Hát abszolút jellemző rám, hogy nanáhogy én is megszámoltam 1085 kisebb-nagyobb darab anyag összevarrásával értem el ezt: (egyébként többre tippeltem)
Terveztem, hogy a tesójával készítek egy közös képet, de esélytelen, hogy akkora felületet találjak, ahová egymás mellé a két takaró kifektethető.
 Kék anyagaim jelentősen megcsappantak a projekt kapcsán, de azért nem kell félni, van még!
Kiteregetést követően jött a tesztelő csapat és megvizsgálták (nyuszi, és a cica), mennyire jól lehet rajta nyalakodni, nyújtózkodni, feküdni. Úgy tűnik átment a vizsgán. Itt csak a cica tesztje látható:
 Mutatnám ezt a tört fehér anyagot, amibe beleszerettem, anyaga, mintája, színe a tökéletes kategóriába sorolva nálam. Nagyon jó volt vele dolgozni.
Most következik a szendvicselés. A taki mérete 220 × 208 cm, tehát elleszek vele egy jó darabig.

3 megjegyzés:

Luca írta...

Gyönyörű, gyönyörű, gyönyörű!
A szendvicselésért nem irigyellek, még én is azzal szenvedek....272

Saci írta...

Ancsám ez megint nagyon gyönyörű lett!♥ Bár nem színem a kék, de amit te varrsz belőle, még megkedvelem! Ha szeretnék egyet zöldes árnyalatokban akkor jelentkezhetem nálad? :-) Tűzéshez pedig tankolj bel cérnával, tudod....

ancsapancsa írta...

Köszönöm! Örülök, hogy tetszik!
Saci! Ha győzöd kivárni, persze, hogy jelentkezhetsz. Cérnát a múltkor betankoltam, remélem, nem járok úgy, mint az előzőnél.
Egyébként ma már tűzöm.