hétfő

16

Ma 16 éves lett az én icuri-picuri barna szemű kislányom! Mintha tegnap lett volna, amikor a kezembe adták, és a hatalmas barna szemeivel belenézett a szemembe mintha azt mondta volna: "Á, szóval te vagy az anyukám!" Olyan szép baba volt, hogy szinte el sem hittem, hogy én szültem. Hosszú fekete haj, formás pofi, pisze orr. Mint egy porcelán baba.



Nagyon anyás baba volt. Volt majdnem 2 évünk, amikor mi voltunk egymásnak. Jókat buliztunk.

Aztán amikor megszületett a tesója, egy pici gondoskodó anyuka lett belőle, együtt toltuk a baba kocsit, cumis üvegből etette a húgát, terelgette, fogta a kezét, és ez a gondoskodó viselkedés a mai napig jellemzi. Tízórait pakol, rászól, hogy vigye az ernyőjét, mivel egy gimibe járnak, a suliban is a körmére néz.

Néha mintha ő lenne az én anyukám és nem fordítva. Egy kis öreg lélek. Sokkal érettebb, mint a kora indokolná. A Twilightban olvastam, a Belláról mondta az anyja, hogy 35 évesen született, és minden évvel egyre idősebb lett. Hát a Heni is ilyen. Nagy megtiszteltetés, hogy az anyukája lehetek.

4 megjegyzés:

Ági írta...

Sok boldog születésnapot a lányodnak:) Nagyon szép kislány/nagylány:)

Erika írta...

Boldog Szülinapot a kis-nagy lányodnak!!!!!

Luca írta...

Istem éltesse Henit! Gyönyörű kisnagylány!

ancsapancsa írta...

Köszönöm lányok! Átadtam neki!