vasárnap

Elkészült!


Nem is tudom mióta volt félre téve életem első takarója, pedig már csak a szegés volt hátra. Most erőt vettem magamon, kiszabtam a ferdepántnak valót, és kb fél- egy óra alatt be is fejeztem. Nincs mentségem, hogy eddig halogattam, csak színtiszta lustaság.

A másik project, amiben közre működtem:

A teraszbeépítésvel az étkező nagyon sötét lett, ezért beépítettünk 2 db tetősíkablakot. Az egyik világító ablakként a padlás teréből a plafon áttörésével az étkezőt látja el terészetes fénnyel, a másik, a nagyobbik leányzó szobájába került. Apa volt a mester, mi lányok meg az inasok. Még jó, hogy apa mindenhez ért, különben kb kétszer annyiba került volna, mint így. A felső ablak már le is lett tesztelve, mivel a pénteki felhőszakadás előtt került fel. Nagyszerően állta a sarat (illetve az esőt). Sokat dolgoztunk vele, de megérte, mert fantasztikusan megnött a természetes fény az étkezőben, és a nappaliban. Mondtam is, hogy mostmár az ufók is belátnak hozzánk. Még néhány utolsó simítás, mint az áthelyezett 1 csillár helyébe 2 másik (kisebb) vásárlása, illetve szegőléc feltétele, de a munka dandárján már túl vagyunk.








2 megjegyzés:

Luca írta...

Ancsa szuper jó lett a takaró! Nagyon tetszik.
Az ablakok beszereléséhez csak gratulálni tudok. Tényleg sok fény jön be rajta. Mondjuk nálunk nem vált be annyira, miután csak tetőablak van az egyik szobán, marha sotét lesz, ahogy több hó esik.......
De ettől függetlneül, fantasztikus ügyes apátok van, a segitókról nem is beszélve......:-))

Erika írta...

Szépséges lett!!!!!!