hétfő

Folytatás

Tehát. Az időjárás továbbra is elég hektikus volt, de sajnos nem javult, ezért újabb kirándulást eszközöltünk ezúttal Kapolcsra:
Az odavezető utat nagyon élveztük a táj gyönyörű volt. Fotózásra nem volt módom, tekintettel arra, hogy én voltam a sofőr, de nagyobbik gyermekem egyszemélyben látta el a navigátori, társalkodónői, és a fotós feladatköröket, így van képes dokumentáció is:
















Még nem voltam Kapolcson ezért tágra nyílt szemmel bámészkodtam szerte szét.



A pálmát nálam a kerámiák vitték. Bubutímár Éva munkái, a kert elrendezése egyszerűen varázslatos volt.
A nyaralás további időszakában újabb túrákat nem tettünk. Volt 1 napunk, amikor igazi strandidő keretében sikeresen le is égett a hátam, de másnap már esett az eső. Az egész nyaralás alatt ettünk, ittunk, aludtunk, hihetetlen mennyiségű DVD filmet néztünk meg közte a Büszkeség és Balítélet BBC 6 részes verzióját (imádom).
Végül véget vetettünk a nyaralásnak, és egy nappal korábban haza indultunk.

Nincsenek megjegyzések: