szerda

Tegnap

Tegnap volt a neves évforduló. Kicsit korábban leléptem a meló helyről, hogy alkalomhoz illő vacsit rittyenthessek. Vettem fincsi borocskát. Mi nem vagyunk káros szenvedélyektől kicsit sem függőek (olyan szinten, hogy én még kávét sem iszom), ezért az alkoholizálásunk is szinte kizárólag az édes (általában késői szüretelésű) borokra korlátozódik, az meg nem az az árkategória, amiből készleteket halmoz fel az ember, így hát külön beszerzést kellett erre eszközölnöm. A menü görögös volt, sk. gyros, sült krumplival, tzatziki, és görög salátával. Ahhoz képest, hogy a fokhagyma esetében kissé túlzásba estem, minden elfogyott.
A lányoktól bögrét kaptunk. Az enyém: kicsit homályos lett a kép, de azért olvasható a frappáns szöveg.

Mielőtt azonban a vacsorára sor kerülhetett volna, apa ezzel állított haza. A képen lévő 2 doboz púposan meg volt rakva őszi barackkal, és szilvával. Az egyik kuncsaftjától kapta, mert már nem tud mit kezdeni a bő terméssel. Imádjuk a gyümölcsöt, ezért aggódtam is, hogy a vacsinak nem marad majd gyomor kapacitás, de szerencsére nem így volt.

Tegnap munkával kapcsolatban a belvárosba kellett mennem, és megláttam, hogy a Petőfi Sándor u.-i Boszorkánykonyha 50%-os végkiárúsítást tart. Persze be kellett mennem. Az árukészlet már erősen fogytán volt, de azért találtam magamnak valamit. Sokat teázok, ezért mindenféle bögre, csetresz, porcelán, vagy kerámia teás csésze, kanna, teafilter tartó vásárlásra ösztönzőleg hat rám. Van már egy hasonló egymásba helyezhető csésze+kanna szettem, ami eddig a kedvencem is volt, de az új szerzemény kibillentette szegényt ebből a státuszból. (azért a munka helyemen még a régit fogom használni.

Egy restancia:
Ezt a kosarat is a névnapomra kaptam. Anyukámtól, és ez is egy nagy kedvenc lett. Bár imádom a fonott kosarakat, van is belőle rengeteg (a padláson), de ez a praktikum megtestesítője. Könnyű, összecsukható, a bevásárló kocsi elejére illeszthető, aránylag nagy a befogadó képessége, és.... van hozzá egy fagyasztott termékek szállítására alkalmazható hőszigetelt kis szütyő is, amibe kb 2-3 kg-nyi fagyasztott zöldség belefér. (fotón nincs rajta). Aldiból származik. Bevallom, hogy én vettem, az árát pedig megkaptam az anyutól, de ez semmit nem von le a birtoklásához fűződő örömömből. Siófokon ért az Aldi akciójának nyitó napja, nem ezért mentünk, csak bevásárolni, és amikor észre vettem, már csak 2 db volt a pulton belőle, a másikat is erősen nézegette valaki, úgyhogy nem teketóriáztam, hanem bevágtam a bevásárló kocsimba, és meg sem álltam vele a pénztárig.


2 megjegyzés:

Luca írta...

Szia Ancsa!
Gratulálok az évfordulóhoz! Fincsi kaját csináltál. A bögrék aranyosak. A kosár meg tök jóóóóóóóóó

ancsapancsa írta...

Köszi!