szerda

Filmek

Tegnap este teljesen véletlenül egy nagyon jó filmet találtam az egyik adón. Szívtiprók.
Parádés a szereposztás, Sigourney Weaver, Jennifer Love Hewitt, Gene Hackman, Jason Lee, jó a történet. Igazi könnyed vígjáték.




A törénet: Anya és lánya szélhámosok. Férfiakat csábítanak el, majd megkopasztják őket. Az anya (Weaver) elcsábít egy milliomost, rövid idő alatt elveteti magát, majd az esküvő után jön a lány (Hewitt), aki elcsavarja az ifjú férj fejét, a mama meg rajtakapja őket, válás, vagyonmegosztás
Az utolsó kiszemelt áldozat a láncdohányos (Hackmen). Azonban a dolgok nem a tervek szerint alakulnak.
Nagyon jó vígjáték, remek színészi alakításokkal, remek magyar szinkronnal.

Egy másik film:
Nagy kedvencem az Anna a zöld oromból. Nemrég megjelent magyar szinkronnal a sorozat.
Kár, hogy nem tudtam meg korábban, mert feltettem volna a karácsonyi ajándék kívánság listámra.
Az MTV-n vetítették többször is (sajnos ennek már legalább 10-15 éve), akkor felvettem videóra, de sajnos a szalag már nem valami jól élvezhető minőségű, ezért örülök, hogy megjelent DVD-n

1 megjegyzés:

Gabryella írta...

Az Annát én is imádtam!