péntek

Tanári ajándék

A nagyobbik lányom osztályát tanító olasz tanárnőnek készítettem ajándékot tegnap. Vettek ugyan egy kis Mikulást formázó mécses tartót, de én azt túl kicsi ajándéknak találtam, és gyorsan elő kaptam egy üveget, és egy hasonlót készítettem:



Nem ezt, csak hasonlót, mert ezt tavaly készítettem, de ugyanezzel a szalvétával. Sajnos már csak a csomagolás után jutott eszembe, hogy le kellett volna fotózni.
Alan Maley képei nagyon tetszenek, és örülök, hogy néhány kép szalvétára is került belőlük, pedig talán a művész akár degradálónak is tarthaná, ha élne, de részemről talán meg sem ismertem volna a képeit, ha a decoupage-on keresztül nem került volna a látóterembe, és így meg nem tetszettek volna annyira, hogy bővebben is érdeklődjek a művei iránt. A műveész egyébként 1995-ben halt meg 64 évesen, tehát nem abban a korban élt, amelyet megfestett, de szerintem ezt nem is gondolná senki, aki csak a képeit látta. 
Érdekesség képpen:
A kép:
 És a belőle készített szalvéta:

1 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Hű, nagyon ügyes vagy! Kár, hogy nem fotóztad le a legfrissebbet is!..
Ezek a képek nekem is tetszenek, nyugalom, elegancia és ünnep... Ez jut eszembe róluk.