szerda

Rájöttem

Hetek óta szenvedek a google-al. Bejelentkezek, aztán mire a blogeren keresztül bejutok a blogra, már nem vagyok bejelentkezve. Ha rákattintok a bejelentkezés gombra, ott már láthatóan be vagyok jelentkezve, írhatom a bejegyzésemet, felvehetek blogokat a bloglistámra stb.. de ezt a blogról ikonokkal nem tehetem meg, mert nem jelennek meg az ikonok, hiszen nem vagyok bejelentkezve. Akarok megjegyzést fűzni, más blogok bejegyzéseihez, (bár ugye be vagyok jelentkezve) kéri, hogy jelöljek ki profilt, kijelölöm, bejelentkeztet, beírom a szóellenőrző kódot, vissza jutok a bejelentkezési felületre, persze a megjegyzésem kirepült az éterbe, itt már csapkodok, és csúnyákat mondok. Ha türelmesebb vagyok, vagy fontosnak gondolom a megjegyzést újból próbálkozok (kb ugyanakkora sikerrel, mint az előző alkalommal) feladom. Miért csinálja ezt velem???????

Most kipróbáltam valamit
A bejelentkező panelon a maradjon bejelentkezve mellett nekem automatikusan ott a pipa, azt most kivettem, és a fenti tapasztalatok elmaradtak. Miéééértttt???? Mi ebben a logika?

5 megjegyzés:

Anyinyóka írta...

Ugyanezzel szenvedtem múlt héten, én is kivettem a pipát, és most jó. Nem voltam benne biztos, hogy ez az összefüggés, de ezek szerint igen.

Ági írta...

Okát nem tudom, de a lényeg, hogy működsz :-))
Ági

Luca írta...

A lényeg, hogy rájöttél, mi okozza a gondot.

ancsapancsa írta...

Paranormális, de lényeg, hogy végre normálisan műkszik.

Tiffanylda írta...

Nekem most van ilyen bajom, már megyek is kivenni a pipát!:) Köszi!!!