péntek

Fasirt tovább gondolva

Korábban már írtam egy kis szösszenetet egybensült fasírttal kapcsolatos megvilágosodásomról.
Tegnap hirtelen felindulásból újabb csavart alkalmazva tökélesítettem a receptet!
A húsmassza összetételén nem változtattam. Az újítás lényege, hogy a masszát egy sütő papíron egyenletes vastagságban (kb 0,5 cm) szétterítettem. Erre 6 tojásból készült rántottát terítettem vékony rétegben, erre füstölt, és trappista sajtot reszeltem, majd apóra vágott gépsonkát, és apróra vágott snidlinget (nekem fagyasztott volt otthon) szórtam, majd az egészet feltekertem, mint a bejglit, a tetejére néhány szelet bacon, és ment a sütőbe.
Nem gondolom, hogy én találtam fel a spanyol viaszt. Sőt a feltekercselés ötlete igazából a Facebookról származik, ott szeletelt főtt tojást írtak. Én a főtt tojás fehérjét nem annyira szeretem, ezért jött az ötlet, hogy nem főzöm, hanem a egyneműsítve a tojás sárgáját, és fehérjét megsütöm. Egyébként szerintem ez egyszerűbb, és gyorsabb is, mint a tojás keményre főzése, pucolása, szeletelése.



Nincsenek megjegyzések: