csütörtök

Táskát varrtam

Összeszedtem a bátorságomat, és ismét belevágtam egy táska varrós projectbe.
Ugye kb 2 éve - amikor nagyon megszenvedtem egy táskával - egyszer megfogadtam, hogy soha többet, és tartottam is magam az elhatározáshoz, de ez az órás anyag nagyon megtetszett, és azt gondoltam, hogy mégis csak megpróbálom. Tavaly Tatabányán beugrott a kosaramba ez a fül is, szóval már csak a bátorságot kellett összeszednem hozzá.
Ez lett belőle:

Előlről

Neszivel

Hátulról

belülről

Zsebek

zseb telefonnak, karabiner kulcsoknak

Bevallom a fül nem lesz a kedvencem (inkább varrok legközelebb)
Kollágák (csupa pasi, akitől a táskatéma olyan messze áll, mint ide Orosháza) megdícsérték.

2 megjegyzés:

Gerti írta...

Még szép , hogy megdicsérték, mert nagyon klassz lett !Kb két éve én is tervezem, hogy megpróbálok táskát varrni, már könyvet is vettem hozzá ! Majd egyszer....ha lesz bátorságom .

ancsapancsa írta...

Köszi!
Én azt látom, hogy kell hozzá bátorság, gyakorlat, és kitartás (és egy jó varrógép), szóval érdemes nekiállni, mert az első úgysem fog tökéletesre sikerülni. Most én is fejlesztem még. Tegnap varrtam egy hasonlót a húgomnak. Az már technikailag egy kicsit magasabb szinten áll.