csütörtök

Kagylós fürdőszobai szett tutorial

Szappan tartót készítettem néhány napja.
Egy lakberendezési áruház (svéd) gyertya tányérját használtam hozzá, de megfelel a célra egy csészéjétől megözvegyült csészealj is.
 Én alapozás helyett egy bizonyos gélpasztát  használtam annak érdekében, hogy az üvegre felvitt anyagoknak megfelelő alapot képezzek, ezt utólag belátom nem lett volna muszáj, illetve alapozhattam volna gessoval, vagy alapozóval is, hiszen az alapozást teljesen takarja a ráragasztott, festett, struktúrált réteg.
Tehát: a tányérka közepére struktúr pasztát kentem, aminek a felületét egy régi, sprőd szőrű ecsettel homok szerűvé tettem. Hagytam száradni.
 Száradás után a tányérka szélére innen onnan gyűjtött kagylókat ragasztottam ragasztó pisztollyal.
 Egymás után körbe körbe, mintha csak a dagály sodorta volna őket a tányér szélére.

 A tányér peremére - ott, ahová nem került kagyló - szintén struktúr pasztát töcsköltem.
 Száradt 1 éjszakán át.
 A megszáradt struktúr pasztát homok színekkel festettem, egy kis barnával igyekeztem természetesebbé tenni a homok szerűséget (belátom nem lett tökéletes)
 A festék száradása után matt lakkal lekentem az egészet (kagylókat is)
 Készítettem hozzá, egy fürdő (vagy masszázs)olaj tartó üveget is, ami azzal a különbséggel készült, hogy a homok itt nem struktúr pasztával, és festékkel lett imitálva, hanem ún. 3D por, és homokszínű festék keverékét kentem/töcsköltem az üvegre (itt ugyanis az üveg túl oldalának a belső felülete átlátszik, és azt akartam, hogy az is homok színű legyen. Ha fehérrel alapoztam volna a fehér szín látszott volna) Az eljárás a következő: 3D port, homok szímű festékkel összekeverünk olyan arányban, hogy egy aránylag sűrű, kenhető (nem folyós) masszát kapjunk.Az üvegre vigyünk fel gélpasztát alapozás gyanánt (itt már lényeges, hogy az alapozás átlátszó legyen), és erre vigyük fel szabálytalan kontúrokkal a 3D-s masszánkat. Erre ragasztjuk száradás után a kagylókat.

5 megjegyzés:

DekoRárium írta...

Nagyon jó ötletek, egyszerű gyors dekorációs tárgyak.

Tiffanylda írta...

Ötletes, ügyi vagy! Nekem a szappanod tetszik legjobban!:)))

ancsapancsa írta...

Köszi!

Saci írta...

Na így szappanostól, üvegestül, tartóstul jöhet is a frissen festett fürdőmbe! :-)

Luca írta...

Szuper! Fantasztikus jól néz ki!