kedd

Pipere szett

Az előbbi teljesítmény mellett eltörpül, de ezt is én követtem el:
Jelentkeztem egy pályázatra kreatív kencedoboz témában a régebben bemutatott kagylós szettel. Nem is terveztem hogy újabb tárggyal neveznék, de valahogy nem volt más választásom, amikor kiürült ez a citromos olivaolajat tartalmazó kis 250 ml-es üveg, ezzel egy időben kezembe került egy régebben kiürült kimosott, gondosan elrakott krémes tégely, és a piacon szembe jött velem ez a 100 Ft-os bambusz tálka. Már csak találnom kellett egy olyan szalvétát, aminek a motívumai, elég kicsik ahhoz, hogy ilyen pici dolgokon jól mutassanak, egyáltalán elférjenek rajta. 
 A krémes tégelyt cimkétlenítettem, a csavaros részét maszkoló szalaggal leragasztottam:
 Alapoztam, majd lefestettem a kiválasztott bézs alapszínre:
 Száradás után jöhetett a kivágott minta felragasztása:
 Ezzel a szalvétával készítettem (itt már erősen hiányos állapotban)
 Eredetileg a tetejét nem akartam lefesteni, de végül az is átesett az átalakuláson

 A 100 Ft-os tálka itt még mit sem sejtve:
 Alapozva, lefestve:
 Minta kivágva:
 Felragasztva:
 Árnyalva, repesztve, antikolva, lakkozva:
 Az üvegről nem készültek fázis fotók. Ilyen készen:
 Együtt:

5 megjegyzés:

mibolyka írta...

Tökéletes lett! Ez a klemátisz irtóra feldobja az egészet. Gyönyörű együttest csináltál.
Hol van az a pályázat?

mibolyka írta...

Elnézést. Olvasni tudni kéne már ennyi idős korban. Megtaláltam hol is van a pályázat.

Luca írta...

Nagyon szép lett !

DekoRárium írta...

Nagyon szépséges, amint szavazni lehet, jelezd!
Vissza szerelmesedtél a dekuba?:)

ancsapancsa írta...

Köszi!

Andi! Igen. Egy ismerősnek annyit magyarázom, hogy mit hogyan, hogy közben megint rengeteget dekuzok.