csütörtök

Anyagbeszerzés

Tudtam ...
... hogy nekem nem szabad csak úgy, minden kontroll nélkül méter árú boltba bemennem.
Csak ebből az anyagból kellett volna vásárolnom a takaróhoz

 De vettem ezekből is,
 meg ezekből is,
 meg ebből is (ezt Luca barátnémnak)
 Másik történés, hogy cseresznye fánk az alábbi attrakcióval örvendeztetett meg ma reggelre:
 Ezt persze Zokninak is szemre vételeznie kellett, így kirándulást tett a terasz tetején
 
Fotózol? Vazze! :-)

Mindenkinek szép tavaszi napot kívánok!

3 megjegyzés:

Luca írta...

Köszönöm, köszönöm.
A cseresznyefa csodaszép és Zokni is. :))
Kiváncsi vagyok mik lesznek az anyagokból........

Ági írta...

Vannak azok az anyagok, amiért indulunk, és vannak azok, amiket nem lehet otthagyni! Én is így szoktam járni, de ez így van rendjén :-))
Cseresznyefa nálunk is próbálkozik. Zokni látom épen és egészségesen, huncut szemekkel provokál egy kis simogatást:-))
Ági

ancsapancsa írta...

Az a baj, hogy a nem lehet otthagyni anyagokkal tele van az üzlet, és én minden esetben fájó szívvel, és kielégületlenül jövök el a boltból. :-( Persze felnőtt ember módjára általában csak egy kicsivel lépem túl a lehetőségeim keretét.

Zokni egyébként általában agyon van simogatva, és ő az a fajta macska, amelyik csak mérsékelten igényli a testi kontaktust! :-)(és akkor is csak akkor, amikor ő akarja)Reggel kicsit zokon vette, hogy visszahívtam.

Luca! azt még én sem tudom, úgyhogy kíváncsi leszek én is.