szombat

Nem bírom az izgalmakat ...

... inkább mesélek. A magyar hoki vállogatott éppen az olasz válogatottal küzd. A család hozzáértő fele szerint nagy tétje van a meccsnek, én nem igazán értem. Mindenesetre az első  harmadban 3:1 az olaszok javára, úgyhogy elmenekültem a nappaliból.

Hétvégén a Húsvéton kívül megünneplésre kerül a húgom névnapja, az unokahúgom szülinapja, a sógorom szüli, és névnapja. Úgyhogy ajándék ügyben tevékenykedtem ma, és tegnap (de még holnap délelőttre is maradt egy munkafázis (lakkozás)

Mutatom:
Az unokahugom már nagy lány 11 éves, úgyhogy már problémás neki az ajándék, ezért pénzt kap, amit arra költ, amire szeretné, de ugye a pénz nagyon személytelen ajándék, ezért készítettem neki egy tartós tortát:

Ez egy kör alakú háncs doboz, amibe csoki, és a pénz kerül. Ha a csoki kiürül belőle, tarthatja benne a kincseit.

A húgom aki egyben Heni lányom keresztanyja, Henitől ezt a könyvjelzőt kapja:

 Csináltunk egyet nekem is:
 Én pedig ezt az orgonás tálat készítettem. Ez egy elég nagy, mély bambusz tál felhasználásával decoupage technikával készült.

 A sógorom egy jó kis páleszt kap, ebben csak annyiban működtem közre, ameddig megvettem. (Gyanítom mindenki így járt jól)

A húsvéti tojások idén is elmaradtak.

Nincsenek megjegyzések: