hétfő

Jégcsillagos takaró folytatása

Most, hogy túl vagyok az ajándék takaró varrásán, és átadásán, újult energiával estem neki a jég csillagos blokkjaimnak.
1. lépésként lemértem az ágyunkat, és a méreteket lemodelleztem a parkettán felragasztott maszkoló szalaggal (életem párja kisebb rohamot kapott, amikor meglátta) (a ragasztó szalag esetleges ragasztó maradványainak eltüntetésére ötleteket szívesen veszek!)
 Majd elhelyeztem az elkészült blokkokat. Ugyan szempont volt a szimmetria is, de azért szerettem volna, ha véletlen szerűnek tűnik az elrendezés, azért van néhány blokk 45°-ban elforgatva. Ezzel jól megnehezítettem a saját dolgomat.
 A középső blokkból kiindulva elkezdtem az összevarrását a blokkoknak különböző méretű, és formájú összekötő elemekkel. Menet közben 2 blokk elhelyezése felcserélődött, illetve kiegészült + egy blokkal.


 Most itt tartok, ma este végeznem kell az elemek összeállításával, és a ragasztó felszedésével, mert Apa türelmét nem szeretném próbára tenni. Sajnos az anyagom erősen fogytán van.
A keretét majd gyors ludak adják. Ennek folytán még az is elképzelhető, hogy nyugdíjas leszek, mire elkészülök vele.

4 megjegyzés:

Anyinyóka írta...

Nagyon ügyes vagy! Gyönyörű lesz.

Luca írta...

Ancsa ez elcseszett jól néz ki már most. Szerintem nem marad nyoma a ragasztónak, de ha mégis, enyhén szappanos langyos vizzel tuti fel tudod törölni. A legtöbb ragasztó oldódik a vizben. Nagyon, nagyon tetszik.

Ági írta...

Húú, olvastalak ám, csak időm nem volt írni. A keresztrejtvényes takaró nagyon jó lett, ettől a csillagostól pedig teljesen elámultam. No jó, már menet közben is láttam, hogy csak jó lehet a végkifejlet! A ragasztó szerintem simán lejön, vagy mint Luca írta alapos felmosással. Azt nem értem, hogy miért nem kockás papíron játszottál vele? A négy nagy csillag elforgatásának nagy értelme nem volt (bocs, csak jóból írom) mert látványilag ugyan azt kapod, mint simán betéve. Azt szoktam még játszani, hogy a blokkokat leteszem a padlóra több verzióban, mindegyiket lefényképezem és a számítógépen döntöm el, hogy melyik lesz a végleges. Így kevesebb ideig foglalja el a fél házat és nem kell annyit négykézláb mászkálni, ráadásul nem keverem őket később össze. A férjek türelmét és toleranciáját nem lehet ám a végtelenségig igénybe venni!!!
A nyugdíj még odébb van, addig még rengeteg dolgot készre kell varrni, úgy hogy hajrá!!!! Nagyon várom a kész művet!
Ági

ancsapancsa írta...

Köszi csajok! Közben elfogyott a vaj színű anyagom, úgyhogy mehetek venni.
Ági! Tudom, hogy a csillag ugyanúgy áll, mintha nem a sarkára, hanem az oldalára állítottam volna a blokkot, de miközben próbálgattam nekem így jobban tetszett. Nem baj! szenvedek vele, de tapasztalatnak ez is jó lesz!
(Ragasztó maradéktalanul feljött a padlóról) :-)