hétfő

Azért varrok ám!

Jégcsillagos takaróval szöszmöszöltem ma, nem feküdt ki olyan szépen néhány varrat, mint ahogy szerettem volna, úgyhogy bontogattam, varrtam, most már abban a fázisban van, hogy egy egybefüggő téglalap lett a blokkokból, aminek adok még keretet is (kép még nincs)
ilyen háromszögek futnak majd körbe rajta, csak kékben és egy irányba mutatnak majd.
jaj istenem de szép ez a takaró! nem szabad nézegetnem, mert majd meg is akarom varrni!
Mire ezekkel a ludakkal végzek, szerintem az élettől is elmegy a kedvem, de még az is lehet, hogy élvezni fogom a monotóniát. Szerencsére találtam erre egy gyors módszert, amit alkalmazni is fogok, de így sem lesz kevés munka.
Tehát haladok.

2 megjegyzés:

Ági írta...

Hajrá, hajrá!!! Ez a gyors módszer nagyon jó én már varrtam. Nem is annyira unalmas, bírni fogod :-))
Ági

Luca írta...

Tuti nagyon klassz lesz a ludakkal. Nekem is van gyorssablonom ha kell, bár az egyenlőszárú háromszögeket csinál. Ha érdekel átscannelem.