péntek

Zita

SZJA bevallásokat készítek a héten, és az adó 1%-ról néhány kollégám az állatkert javára kíván rendelkezni. Ezért megnyitottam az állatkert web oldalát, hogy az adó számot megtudjam. Ott olvastam azt a szomorú hírt, hogy elpusztult a Zita nevű elefánt.
Lehet, hogy volt híradás erről TV híradóban, de én nem nagyon nézek TV-t.
Az én gyerekeim már nem nagyon igénylik az állatkertbe járást, de kicsi korukban gyakran mentünk szép délutánokon. Ilyenkor a zsiráfok mellett az elefánt, és a nagymacskák voltak számukra a fő attrakció. Persze én legalább ennyire sajnálok egy kisegeret is, de Zita szerintem megérdemli, hogy én is megemlékezzek róla.
Zita
http://www.zoobudapest.com/zitta-emlekere

1 megjegyzés:

Tiffanylda írta...

Ó, szegény!:((( Biztos már öreg volt... Sajnálom én is...